Första dagen i Antakya 6/11

Här kommer ett lite försenat inlägg från första dagen i Antakya men jag hoppas att det inte gör något :)
 
När vi hade landat och kommit till "hotellet" så fick vi ta det lite lugnt vi tjejer medans Tommy tog med sig grabbarna på Turkiskt bad (hamam). Jag vet inte riktigt vad som hände men killarna säger, 'det som hände på badet, stannar kvar på badet'. När de var iväg och hade sin roliga grej gick vi tjejer iväg och tog oss en liten godbit. Sen vid 22.00 enligt vår tid här nere skulle vi ha en samlig och prata om vad vi hade upplevt hittils. Vi var på ett litet mysigt café och där hade de hittat en gitarr åt Erik,och vi satt och sjöng och spelade. Vi hade det mycket trevlig stund. MLT
 

Kommentarer
Postat av: Håkan Karlsson

Bra Erik visa upp den svenska musiktraditionen, när jag var där var de människor vi mötte som tog mig för att vara turk på bilden av dig misstänker jag att även du kan ha identifierats som turk.
/Håkan

2012-11-13 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0