Försenat inlägg!

Igår hände en hel del, först så åt vi frukost på hotellet medan vi inväntade bussen. Planen var att åka till ett stort shoppingcenter och sedan hjälpa till bygg killarna med deras projekt. Men jag, Rodzer, hade tidigare frågat Muhammed om det var möjligt att åka till brandstationen för att observera, han sa att han skulle kolla upp det och inget mera hade sagts om detta. När bussen anländer träffar jag Muhammed utanför och han säger att han har en överraskning för mig och jag blir lite stum men frågar sakta; vadå för något!? Du ska få besöka brandstationen säger han med ett stort leende. Jag tänkte mig att det skulle vara mer som en rundtur men ack så fel jag hade. Allt hände så snabbt. Jag fick ta på mig kläder; hatt, jacka och skor sen blev det en tur i brandstegen och jag fick skjuta med vattenslangen! Allt hände så snabbt så man visste inte hur man skulle reagera men kort som kort var det underbart!

Senare samma dag så åkte vi till shoppingcentret och där var det enormt! Massa affärer, attraktioner och restauranger! Jag och grabbarna åkta lite skridskor, att få uppleva det i Turkiet, det trodde jag aldrig!









Kommentarer
Postat av: Håkan Karlsson

Häftigt med is och skridskoåkning i Turkiet. På tal om fotboll Har ni sett Zlatans uppvisning och hans fjärde mål mot England. Jag tycker det var hyggligt av att ni lät Antakyaeleverna vinna./ Håkan.

2012-11-15 @ 22:34:28
Postat av: Tommy Josefsson

Rifat håller alltid sitt ord.

2012-11-15 @ 23:01:31
Postat av: Anders

Bambi...

2012-11-16 @ 08:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0